poojke från iraK

inga pengar ingen mat och på sitt lilla  skjul där fanns det inget tak, tuggar på bark och dricker sitt egna kiss.


HEEEEEEEEEEJ !
seg på att uppdatera kanske? HIHI oj bus men aja. Igår/imorse var feeeett kul! Fest hos mane med bara skönt folk! ;) Kom hem till becca och 2 h senare skulle hon till kalmar och shoppa. Lyckat? Ojaa!

Vad händer idag då? Jani. Funderar på att fixa en header men det är så jäääävla segt och jag är inte så pigg idag men aja. Ska iallafall ligga och sola några timmar sen när solen lägger sig över altanen (h) och det är ju lite synd att det kommer ta typ en timma och då kommer mamma hinna komma hem och då vill hon åka till kalmar O.o FUCK NO!

Ikväll rå? Antingen ska jag till jönköping, eller till mane och dom, eller ska maja sova hos mig :)

SÅ nu har jag skrivit ett socialt inlägg, var glada då =(

Har inga bilder, så bjussar på en annan för ca så sitter jag nu med fast med bikini och mjukisbrallor :) då vet ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0