FÖLLT ÖPP

WORD PÅ RUBBEN!
haha, nej men jag har varit på kreta nu en vecka -sjukt nice- så det är därför som jag inte uppdaterat.
ATM har jag gäster, så jag hinner inte skriva så mycket mer. Imorgon ska jag konfirmeras !! :D Presenter

Aja, igår kom jag hem iallafall vid runt tre, det första jag gjorde var att dra på träning (a) heheheh,fast det har faktiskt funnits gym på hotellet så det var inte så jobbigt. Efter detta träffade jag upp evelina& ellen, som var med jojjel och simon, mycket trevligt folk detdär ;) Vi drog vidare till gropen, inte så mycket som hände där actually, alkoholen var i liten mängd och vi gick hem halvnyktra vid runt 2tiden.

Tänkte göra ett effektivt inlägg, så jag laddar ngra bilder från kreta :)








nej nu orkar jag inte mer.. haha PUSSHEiiiiiiiiiiiii!

Postat av: simone

haha underbar första bild :D

2010-05-17 @ 13:54:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0