My supersmart readers


Denna personen menar att denna bilden är sönderphotoshopad. Men lilla lilla du, för det första så kan jag tala om för dig att det är webbcam bilder. Och om du ville veta så  blir alla bilder så bra beroende på vilken inställning/webb man har.
Tänk lite lilla gumman


Så jävla trög..

Sen för det andra så är det onödigt att vara anonym, när du har kommenterat med ditt namn en gång innan smartass? Jag är inte så jävla trög att jag inte kan jämföra fucking IPadresser ..

Bilden är inte redigerad någonstans :) Det blir liksom så när man har skärpan inställd på typ max

Postat av: dedu

Skojar du eller, man ser ju att du har gjort dina ben smalare? :s

2010-03-21 @ 21:14:54
Postat av: lisa

MEN TARDS!!!!!!!!1111

man ser ju att du INTE har redigerat dina ben smalare-.- och jag har sett dig irl du HAR så smala ben! anonyma tröga läsare kan ta sig någonstans:) PUSS PÅ DIG MARRE!

2010-03-22 @ 01:00:48
URL: http://lisaivarsson.devote.se
Postat av: Niklas

Hahahahahah, Maria du äger! =)

2010-03-22 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0