Marrzie fixar rubbet!

Tjena alla mina bloggläsare! ;)


Just nu sitter jag och kollar på hotell i Stockholm. Ska ju dit om 2 veckor med mitt underbara innebandylag! :D
Det blir säkert superkul och hoppas alla vill slagga där med.. Annars får dom loosersen fan stanna hemma. En hel del hotell/hostel ligger på båtar.. Men jag hoppas ingen bryr sig haha!

Den Röda Båten
I varje fall.. Idag har jag och amanda praoat igen. Det är faktiskt roligt där vi är. Som ni antagligen vet eftersom jag skrivit det förrut är vi på Dolce Vita och plockar undan / diskar med våra sexiga kepsar.. Haha! ;) Det bästa är att vi bara jobbar 2,5 h med (a) Börjar vid 11 och slutar vid 2 + en halvtimmas rast! ;) ASNICE det vill jag lova!

Nu ska jag ta och laga lite mellanmål och sen vid halv fem åka till träningen och redovisa mina researches :D
Puss på er!♥

Postat av: Simon

Scandic funkar ;)

2010-03-31 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0