KendiZzar i Nybban fan!



Checkade precis Wipeout och vem dyker upp på TVrutan då, om inte Adam Elvis Ekholm? :D
Haha, han var med på konfalägret och var nattvakt/underhållare. Inget av det klarade han så värst bra om jag ska vara ärlig.. haha, nejdå ska inte vara elak. Men han drog verkligen riktigt usla skämt, haha! Vem skämtar om en rosa elefant liksom?.. ;)

Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Hejsna :) ledsen för lite sent svar!

Hur många läsare jag har, det variera, men allt från 500 och uppåt, vanligt viss runt 1500.

Besöks rekor är 3995 :)

& hur mkt jag pengar är också lite klurigt, det är olika från månad till månad.

Och ofta får jag inte så mkt pengar mer än någon hundring utan får mest saker :)

hoppas du fick svar på va du vill annars får du fråga på :P kram

2010-03-22 @ 17:29:14
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0