Jag är inte uttråkad, nejnej!

Antigen eller:
Moppe eller cykel? - tjejer ska inte ha moped, dom ska skjutsas av sin romeo. Haha.
singel eller upptagen? - här spelar årstid faktiskt roll (A)
Fjortis eller emo? -  hellre ha roligt än att cutta mig i armarna?
Ful eller hjulbent? - man kan ju lära sig att gå riktigt..
Katt eller vandrande pinne? jag hatar katter + är allergisk. vandrande pinne låter awesome!
Kalaspuffar eller cornflakes? bara för jag är så nyttig.
Hatad eller mobbad? Mamma älskar mig i vilket fall :$ hihi
Kissnödig eller bajsnödig? 'nä jau komme heum skao jau schhheita' haha nejtack.
Lesbisk eller nekrofil? Vet inte, tycker inte om döda saker..
Kär eller full? Bådaa, äre oki?
Svettig eller förkyld? Det är lättare att duscha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0