minnen..

storbloggarN som man är skiver jag ett inlägg direKt på dirren (haha?) efter jag skrivit ett inlägg :))))) awesome!

Ville bara skriva att jag tkr det är SHÄTbra att jag och min underbara halvsyster maja har tagit tag i våra liv och börjat umgås igen =D saknat dig ju snuttan..♥
bud på att dra till din stuga i år igen?

Postat av: Anonym

vet du en saaak?! FAAN va jag är glad att jag har min stumpa tillbaka igen.

vi håller fan på att vara back on track igen, som förut. haha, varje dag innan. DE är sånt man kallar minnen! :D lätttt har redan sagt de till mormor, och hon såg fram emot att ha oss tillbaka in bredsättra :D:D! JAG ÄLSKAR DIG JÄÄVLIGT HELVETES MYCKET!

2010-06-04 @ 18:22:17
Postat av: majseeen

från maja då ;) hahahah :D<3333

2010-06-04 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0