kvällsblogg

Känner mig så sjukt jävla motiverad just nu. Stört stor lust att ta ett natt-marathon eller göra 10000 situps asså! Haha eller inte riktigt va ;) Men jag måste säga att jag är riktigt jävla festsugen, ovanligt va? (a)

Igår var det riktigt roligt.. "Tältning" som slutade med att jag, ottilia och emma la oss i majas säng och maja sov ensam i tältet (HAHAHAHAHAH) för rebecca och anna gick till kungshall och gjorde något bus.
Var vid rismåla och skulle bada vid kanske 24.00-tiden, inte så mycket med det blev det vill jag lova haha.. fick besök av labbe kimme bern wille hampus och massa så det hade inte varit speciellt roligt att bada huhu :D
Hängde med pöjkarna till fagerslättskolan och spelade fotboll och vid kanske 2 satt vi i tältet och whinade över lukten. Seriöst det lukade fan rutten pungkula där inne.. haha :D

Idag har jag chillat sönder hela dagen med maja & ottilia.. såg världens läskigaste film, the babysitter hette den tror jag :) Harinte så mycket mer att säga, langar några bilder från igår.. PussN



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0