Nattinlägg

Hallu darlings! ♥

Har inte hunnit uppdatera A SHIT idag.. Eller ah, igår. Men iallafall. Är på lan just nu och lite sådära. Har dock haft skitmycket problem med mitt FUCKING internet så jag har inte gibbat någonting. Hahaha, fan vad nerd detdär lät men well, man blir ju som man umgås? :)

Har precit tittat på New Moon och jag älskade den! Speciellt slutet! O-M-G säger jag bara, TEAM EDWARD FÖRFAN! Så jag har tittat på film och sprungit runt med sodukopapper på huvudet medans dom andra har spelat. haha typiskt mig..



Kommer verkligen somna om typ 2 timmar för jag är urusel på att hålla mig vaken när jag är nykter, och det är bra eftersom jag ska till kalmar och shoppa, äta och bio imorgon med mina undebaringar! Lovely!♥

Nehe! Nu ska jag se ifall jag kan rycka bort någon från datan och kanske gå ut och gå en sväng..
Pussssss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0