Klappat och klart!

Kretaresan Bokad!

Ska bli så himla skönt och komma ifrån kylan som säkert kommer hålla i sig till maj.. Haha, nae. Men jag kommer komma hem neger till skolavslutningen + konfirmationen! How lovely!


Medelhavet är typ som mitt andra hem.. & jag älskar det!

Finns dock ett problem..




Nr 1. Den är snygg, och den är glittrig. Men det känns som paljetterna kommer trilla av? Hmm..

Nr 2.
Denna är med skitsnygg, man ser nog lite äldre ut i den, plus att nipplesen inte synd eftersom det är en bygelBH.. Men ser den inte lite tantig ut?

Nr 3
Sjuuuukt fin i mönstret och allt, färgerna och så. Men jag har en sån form på bikinibhn som jag har nu och den trillar av skitlätt. Kanske inte värt de?

Nr 4. Även denna är fin. Vet att den är supersnygg till brun hy, eftersom det är snygg turkos färg. Men kasnke nipplesen syns? Haha..

Så vilken ska jag välja? Kommentera gärna nummret

Postat av: Anonym

2 3 4 hm alla skulle väl passa på dig du snygge! ;)

Tror dock mest på nr 4 elr nr 3, fan kan ju inte heller säg vilken.. Vet du vad du blir snygg i vilken som haha! ;) <3

2010-01-20 @ 20:01:54
Postat av: Anonym

1. den var festlig

2010-01-20 @ 20:22:45
Postat av: Snoppjohn

Trean, man vill ju se lite boobies!

2010-01-20 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0