Känner mig lite krasslig..

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej de tror jag nog inte.

Är du kär just nu? Jag tror det
Har du kysst någon idag? Nein
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja :)
Har du ett förhållande? Nae
När går gränsen vid otrohet? Kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? Haha , i förskolan kanske? Det räknas nog inte men..
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nae.
Är du romantisk? När de väl gäller ;) haha
Är du svårflörtad? Haha, naeeee
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ah.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Minns inte, riktiga var kanske William?
Hur länge höll det? Typ 2 månader lr ng, minns seriöst inte det var typ i trean ..
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Inte seriöst.
Har du lekt med någons känslor? Har jag nog
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Ingen aning.
Och ditt kortaste? 1 månad kanske? Arnas räknas de ju typ inte som förhållande.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Rår på årstiden baby!
Har du varit tillsammans med två samtidigt!? Ja, dagis




Eftersom jag känner mig lite dålig måste partybruden ligga i sängen och mysa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0