First class, with the champange, livin my life

Gla-gla-glamourus..

NOT!
Eller iallafall inte idag..
Sitter här och har precis duschat, ätit, tränat och varit på konfan. Nu har jag heeeela kvällen på mig att göra vad jag vill. Hmm, vad vill jag?  Har tvättat bort allt smink och känner mig allmänt risig så mjaaee.. Det blir nog inte att träffa någon iallafall.


Får väl dunka vidare Fergie då. Inget paradise ikväll ju.. Däremot är det GLEE och det är ju lite halvbra , så får se om jag ser på det. Arnas kanske nån kan komma hit och umgås? Slå en pling isf sweeties! ♥


Har kommit på att fergie ser ut som en neandertalare egentligen.. Hahah, typ 4 cm hög panna bara ju? Skitfult.. Däremot Elin Kling med hög panna är supersnygg + fashion!
http://www.exposay.com/celebrity-photos/fergie-2007-abcs-good-morning-america-summer-concert-series-featuring-fergie-0cyusb.jpghttp://modebladet.blogg.se/images/elin_kling_1174991517.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0