wei HISS AND DISS FORFÄN


orkar inte skriva så mycket om varje sak idag så får bli en lista
  • Åre! tror jag har hissat de innan , men ialf. Ska dit på söndag så är sjukt taggad!
  • Bloggar! Sjukt kul att läsa om man har snygg design och många bilder.
  • Amandas och min orgasmlista!! =D höhö
  • Att fynda när man städar! hehe..

Hehe , hittade allt utan pengarna i min syrras gamla rum! ;)
  • Majsmannen.;) Usch, majs mellan tänderna och bögsnagg. Fyfan iiinte nice.
  • Träningar när man är trött som fan. Eller njae inte när man är där men åh man vill verkligen kunna vara med kompisar ibland och så..
  • Att de är 1,2,3,4 månader kvar till man kan ha på sig :

korta shorts och en snygg blus.. attans!
HAHAH VILKEN MIN JAG HAR PÅ BILDEN typ biter mig i den kinden som inte syns så jag ser skitarg ut..

Postat av: Anonym

snyggt hade det varit med ett par killheels till!

2010-02-19 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0