hot or not?

Som ni säkert inte har missat så är Bustiers vääldigt inne just nu och i nästan varje modeblogg ser man dem! Jag funderar allvarligt skitmycket på att inskaffa mig en.. Men jag vet inte. I min lilla skithåla som jag bor i är det nästan omöjligt att ens sticka ut lite än att få bitchblickar osv. Sen är det väldigt lättklätt med bustiers, så jag skulle säkert bli kallad hora & inte bara bakom ryggen.. Det är sånthär som gör så att jag längtar så in i helvete tills jag fyller 18 och flyttar till sthlm.. Aja, vad tycker ni då? Ska jag inskaffa en eller? ;)


Njae.. Tror faktiskt inte det;). Isåfall med knäppt kavaj ?

Postat av: Niklas

Klart Maria! Ingen skulle kalla dig för ngt sådant och gör dom de så ger du dom bara på käften! ;) Din stil, ditt val, ditt liv? =)

2010-02-27 @ 21:25:30
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska våga Maria! Jag vet att många på vår skola inte vågar sticka ut, men om du gör det också så är jag iallafall inte ensam, våga! :D, föresten så tänker jag skaffa bustier :)

2010-03-18 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0