Hos dig är jag stark, hos dig har jag allt.

Every day that we don't touch, is one more day it hurts to much


Hellu! Det var längesen jag skrev om min dag, jag menar asså exakt vad jag har gjort. Och vet ni vad? Jag tänker fortsätta på det viset!! För vem vill läsa typ.. Idag var jag i skolan, sen tränade jag och åt och var med Amadna och tittade på film. Typ så ser mina mån-tors ut..;) Haha, därför skriver jag om andra saker, bra va?

I alla fall, idag ska jag med fotbollen till skåne och spela SM imorgon där. Så jag håller på att packa och lite nu. Kommer bli skitnice pöjkar! ;) Nehe.. Inte för mycket om det nu..

Tänkte köra en hissa/dissa lista men det hinner jag inte!

Puss ♥

orginalposen.. slicka f*tta..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0