Guud vad jag saknar shopping..

Saknar 3 saker denna veckan.
Shopping - Visst det finns affärer här, men allt är typ dubbelt så dyrt så de är inte värt det ;)
Att lägga upp bilder här på bloggen - Hahaha, nu kanske ni tror jag är beroende av att blogga, men vad fan - ni får erkänna att det är rätt tråkigt att läsa, man tittar ju typ bara på bilderna? Bilder från veckan kommer iallafall när jag kommer hem..
Mina underbara vänner - Saknar er allihopa!



Just nu har jag iallafall precis ätit lite god lördagsmiddag, och tittar på melodifestivalen.. Jani, hur många noter var stulna från förra årets vinnare norges Fairytale på låt nummer 4 egentligen? Shit, folk har verkligen ingen fantasi.. Och vissa verkar ju vara helt iqbefriade, tror man att man kan vinna med en skitdålig svensk skatepunk-låt? Omg asså!
http://www.lokalkoll.se/Melodifestivallogo-mod.jpg
och nu fick jag precis reda på att den idiotlåten gick vidare med?
Melodifestivalen, you suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0