Gamla goda tider..

Hemma från cyklingen.. Feeeeeeeett kul var det men otroligt jobbig, var tvungen att köra i bara sportbh och även den var typ genomblöt.. HAHAHA !


I somras, min riktiga hårfärg typ..
SAKNAR MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅR :( Hatar att vara halvbrunett..


Tiderna med Anna! Vi var verkligen JÄMT förr gumman!
Taaaagga sälen :oooo

Dalecarlia cup.. omg, helt underbara minnen där ifrån, bland annat cozmoz eller vad de hette..
Åh fyfan, blir så jävla glad av att titta på domma bilderna..

Jag och maja i somras, åh vi hade så jäävla kul i stugan,
världens bästa väder fick vi med.. Ååååååååh när vi cyklade typ en
mil i bara bikini och kortkorta jeansshorts och schtekte i solen, med vinden
i håret. Faaan vad vi ska göra om det  min snutt!

ÄLSKLING VI MÅSTE SNACKA BTW !!!! :O:O:O

HAHA när jag hade köpt shutter shades..
Tyckte verkligen dom var sååååå coola bara för min idol (DÅÅÅ)
hade såna.. Kanye west.
BTW WHERE ARE YOU LITTLE ÖRONHÄNGE ON THE BILD?!?!

Ååh, jag och en tjej från usa, i usa.. Så snäll var hon! Sknar henne som fasen faktiskt


Mmm, sommar i usa med mina älskade kusiner + kusinbarn, fyfan vad jag saknar det..

Sen denna låten påminner mig somfan om sommarn!

Äldre bilder har jag inte på denna datorn..
Puss!

Postat av: maja

ooooom vi ska till stugan igen, klart som fan att vi ska! har fortf bilderna på oss kvar på mobilen. saknar de asså! osen saknar jag min maria med ......... <33

2010-02-19 @ 23:37:25
URL: http://engdahlmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0