Facelook och dagens köp i 1

Hej people!
Imorgon gäller det bilresa i mer än 12 timmar i sträck för min del. Not that great huh? Fast jag är väldigt van vid att åka länge så jag vet hur jag ska förbereda mig.. 1. Lösa alla problem 2 Shoppa lite (köpte pälskrage idag) 3 Ha allt färdigt så man kan chilla hela kvällen 4. En lång dusch/bad .. Ah typ så har min dag sett ut/kommer se ut.. Ska titta på "My bloody valentine" som jag har skjutit upp hela veckan..;) Haha!

Det kommer troligtvis inte bli mer uppdatering denna veckan, hinner troligtvis inte uppdatera när jag är där så hoppas ni får ett gutt sportlov!

Pussss ♥

UPPDATE
Glömde skriva vart jag ska.. Jag ska till åre och njuta gärnet, åka snowboard hela dagarna och ha det supermysigt med min familj  ;)

Look of today plus dagens köp vilket var en FUSKpäls, skulle aldrig vilja ha äkta.
http://farm4.static.flickr.com/3425/3242451252_b29e9d154e.jpg?v=0
Bild från google. Åre dreampark på bilden

Postat av: Upprörd läsare

Hoppas att det inte är äkta päls!!

2010-02-20 @ 18:38:42
Postat av: coooooooooool kille på marrzies blogg

var ska du för någon stans?

2010-02-20 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0