Blondinbellas tävling

Ursäkta mig mina readers, detta behöver inte ni läsa för det angår inte er..
Jag är med i en tävling på blondinbellas blogg och man kan vinna en laptop och så.
Man ska bara skriva sina argument varför man ska vinna på sin blogg så ..

Så här kommer dom..

Alla har typ skrivit "asså min har gått sönder" "behöver den för att jag ska plugga" . Men ändå, hälften av dem som har skrivit sådär ljuger säkert.. Jag är bara allmänt sugen på en laptop som man kan ta med sig vart som helst. Inte för att jag behöver den till plugg eller någonting, men bloggen skulle ju få mycket mer uppdatering och då skulle mina läsare bli glada ? ;) Hehe..

Och ja, jag vet att det bara handlar om tur och att jag var körd innan jag ens tänkte tanken..

Men bara för jag är rätt lik blondinbella på en bild så tycker jag att jag skulle få vinna iallafall :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0