ska blogga sönder min blogg idag

haha fyfan vad jag ÄLSKAR sommarlovet 2010 aka. månstenssommarn HAHA ;)
ahaja vart ska jag börja? haft så jävla kuuuul så det är stört. Snart är det slut. jag dööööööör av att ens tänka på det :( Nehenej nu skaa jag inte tänka på de.

I helgen har de ju varit Kalmar stadsfesterna och det har varit pure awesomness!
Kan berätta lite dåraaa..

På torsdagen var det rix. Började förfesta hos Becca där det även serverades tacos med köttfärssås eftersom kokerskan inte var chef på att laga mat haha ;)
Spelade lite ölspel, shottade, sjöng och hade allmänt askul :D
Drog sen in till stan med alla brudarna och jag och otte aka. kokerskan drog till jonas på fortsatt förfest typ ;)
hände en jävla massa annat med, bråk och tjabb och skit men det ska vi inte tänka på nu..
Det var några asäckliga snubbar som jobbade på tele2 och sålde Iphone som gav oss en lapp där de stog hotellnummer och allt ;s hahaha I-R-L-gaarv ett tag där. Haha..
Kom på nu att jag inte minns hur jag avslutade kvällen?.. Jahaja det blev en sjukt lyckad kväll ialf =)


Brudarna och Otte aka Kokerskan som tillagar köttfärssås till tacosen.

Från vänster; anna becca emma otte& jag som kör ölspelet :)
hahaha bilden är så klockren..
emma ba " that's it. Im out of here..."
hahahahhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0