ottilia!

för de första ville jag bara säga att jag saknar dig och vi måste ses SNART som fan.
för de anda är du en av mina bästa vänner.
för det tredje är jag så jävla glad att vi kommit så nära varandra igen för jag kan verklgien vara mig själv med dig.
för de fjärde har jag inte fått ett samtal från tele2killen än hahaha dissen!
för de femte så har vi skapat oss jävligt många fina minnen i sommar och det känns precis som för 4 år sen. och det är asbra.
älskar dig min kääära vän otte! ♥


fan vad vi är bra ottilia!

Postat av: ottilia

Jaag älskar dig bästaväääään!

tsm är vi fuckking oslagbara :DDDDDDD

är så jävla glad att jag har dig <3

2010-08-09 @ 21:19:07
URL: http://lindforsottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0