Läsvärd flopp


Girls with no life.
Okej, ska inte skriva en hel jävla roman även fast jag känner för det, men mycket kommer det bli så håll i er.

Om vi säger såhär, brudar som kaxar med folk utan anledning är feett floppat, men ännu värre är det när de HAKAR UPP SIG på en fucking tjej när hela skolan hatar henne. Tror inte hon förstår hur många av hennes vänner som snackar bakom hennes rygg asså. Kanske inte hennes närmsta men alla andra. Varför hatar vi henne då? Jo det ska jag berätta. För det första kan hon spendera typ livet på att skrika och ha sig. För det andra tror hon är hon är så mycket mer än vad hon är, bara för att ****** ***** var/är ***.  Ska inte säga för mkt för då är det för obvious vem det är.;). För det tredje ser hon typ dåligt? Eller hon kisar ialf när hon glor på en? Ska hon se läskig ut eller jag fattar inte grejen? För det fjärde kan hon inte dansa fast hon tror det HAHAHA.

Nej, om jag skriver för mycket får jag nog stryk av ****** k*****r. HAHHA! :D

Typ hon
http://www.hahastop.com/pictures/Mustach_Man.jpg

UPPDATE:
Glömde säga att hon inte heller vågar säga saker rakt till mig för utan måste prata med sin kompis om mig utan att säga mitt namn. Men lilla gumman det rör inte mig i ryggen vad en liten 9*a tycker om mig?

Postat av: Mr Z

Är det inte Za..e?

2010-04-13 @ 19:01:40
Postat av: maria

Asså, nej. Hon har ingte gjort mig ngt? :s

2010-04-13 @ 21:25:52
URL: http://marrzie.blogg.se/
Postat av: evelina

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA hennes jävla fågeldans elr vafan d är? :D

jag gillar inte heller henne men d vet hon nog, en icke omtyckte flicka i skolan <3

2010-04-14 @ 14:52:24
URL: http://evelinadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0