Kan inte släppa det..


Seriöst! Ebba och cajsa vet hur mycket jag älskar dom.. Ända sen jag såg dom första gången har jag inte kunnat släppa dom.. "men köp dom då!!", jovisst . Så tänker jag med men jag blev förjävla lång. Min kille är nästan kortare än mig redan. Hur skulle det se ut ? ;) Dom sitter som gjutet (stavn.?!).. som om mina fötter varit modell.. + Att det är bra pris med.. Vagabond är bra märke med. åååååååååååååååh perfektion i skoformat!

Så. Vad säger ni? Köpa/Inte?

Postat av: Johan

Gör slut med din kille, ta mig som är lång?

2010-04-14 @ 20:07:50
Postat av: Nikals

Klaaaart köp dem! :D Gustav får väl får ta och växa till sig lite!? ;)

2010-04-15 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0