Har supertråkigt..

Tre ord om varför du spydde sist: Minns inte näreva
Vad gjorde du 08.00 imorse : Hällde över Multivitamindryck till en flaska, skulle vara på stationen vid 5 över.. Haha!
Vad gjorde du för 30 minuter sedan? Samma som nu, datorn.. Eller åt kanske?
Har du mens? Nope! Inte haft på 1 vecka :DDD
Vem fick dig att skratta senast? Qvirre *vinka med lillfingret* HAHAHA
Vilken färg är din borste? Lila, Svart, Silvirg.
Vad köpte du sist? Sallad
Vilken färg har du på din tröja? Mossgrön
Var förvarar du dina pengar? Bankkonto/plonkan
Hur var vädret igår? Soligt och typ vanligt vårväder
Vad ser du fram emot? Grekland!
Snarkar du? Det sägs så ja..
Är du kär? frågna lämnas obesvarad
Är du redo för ett seriöst förhållande? samma som innan
Vilken skostorlek har du? 39
Vill du klippa dig? både ja och nej
När ska du dricka sprit? lördag, så jag är så sjukt full hela resan till sthlm så jag inte kommer ihåg ngt.. Vill inte ens dit :(
Pratar du mycket? haha ibland pratar jag hela tiden, ibland är jag tyst, beror på vilket humör jag är på
Har du haft sex denna vecka? no
Vem skriver du med på msn nu? inte online ens
Hittar du på egna ord? Koklolarortot? Eller okej dedär var rövarspråket men hah.
Är du en typiskt svartsjuk person? asså. vadå? klart jag blir svartsjuk
Vad har du för en mobil? Samsung ngnting. Rosa med tangentbord..
Vem ringde du senast? Mats
Är du beroende av nått? Att göra saker
Har du lockigt hår? nej rakt -.-
Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen inplanerad men fan vad jag vill gå på Justinbieber i sommar!
5 bra personer i ditt liv just ? Mamma pappa ebba cajsa amanda
Hur många gånger har du svurit idag? alldeles för många gånger. sjukt fult att svära är det.
Vilket ord säger du ofta? aldrig typ, sjukt fult ord?
Ska du till skolan/jobbet imorgon? Ja
Vem sa du "jag älskar dig" till senast? Minns inte
Vad borde du göra nu? Titta på tv
Har du något smeknamn? Tyvär
Har du smsa snuskigt med nån någon gång? har jag säkert
Vilken är den bästa filmen du sett inom loppet av 2 veckor? bara sett en som var bra, The Blairwitch project. Läskigaste/psykiska/kusligaste filmen ÄVÖR
När var du sist ute? Nån timme sen
Har du gråtit idag? Tror inte det
Är du en glad person? Ja, men har humörsvängningar som fan så ena sekunden kan jag vara skitglad och andra superförbannad
Har du roligt nu? nej så fan hlr
Vad äter du helst? Glass och pannkakor vid poolen en 27+ dag på sommarlovet. Fint det.
Vem var du med senast? Cajsa&Ebba
Vem kramade du sist? Niklas
Nämn den bästa personen: Mappamapaa :D (mamma&pappa)
Tycker du om någon just nu? NEJ HELA VÄRLDEN SUGER :D Haha..
Vill du flytta? Jaaaaaaaaa!
Hur ofta borstar du tänderna? 2-3 ggr om dagen
Är du egoist? Tror inte det?
Gillar du att bada? vatten+maria=perfectmatch!♥
Skrattar du åt allt? nej det är jag som får alla att skratta med min ultimata humor.
Vem får dig alltid att skratta? Ottilia, Solsidan och många andra..
Gråter du när du tittar på filmer? Nja, hatar kärleksfilmer to be honest.
När grät du senast? Igårkväll..

Postat av: Niklas

Tänk att jag orkade läsa allt och att jag var med på ett hörn i texten gjorde det lite roligare! ;D Haha.

2010-04-15 @ 21:51:03
Postat av: Anonym

haha :D youre the fucking best <3

2010-04-18 @ 23:25:35
URL: http://lindforsottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0