Got2do

Nejmen, godmorgon bloggvärlden! Jag vaknade precis från min skönhetssömn och ska snart ner och äta frukost. Dock känner jag mig förjävlig rent ut sagt.. Känns som jag har en ordentlig baksmälla från hela påsklovet som har varit som en lång jävla fest på 2,5 veckor ;) Ni som känner mig vet att jag inte klarar att sitta still när jag är ledig.. I vilket fall har jag skjutit upp ALLT tills idag.. Till exempel att jag ska ha läst ut Utvandrarna imorgon och jag har typ 100 sidor kvar. Sedan ligger jag efter i matten, men den har jag faktiskt försökt ta tag i men jag fattar ingenting utav evationer och så. Till mina nya läsare, nej jag är inget IG-barn jag har faktiskt VG i allt :) Hihi!


Jag känner mig i behov av en lååång "ta-hand-om-migsjälv-dag"! Har nog feber och vääldigt ont i halsen och huvudet så idag får det bli en homespa dag. Känner mig faktiskt lite som Blondinbella ibland. Jag har alldeles för många bollar i luften och saker som måste göras osv, vilket inte är kul eftersom det leder till ett riktigt stressigt liv. Och det leder ju till att jag är sjuk rättså ofta..

Visst det kanske inte känns så mycket, men allt detta är saker jag gör under ett dygn.


Ätapunkten kanske verkar weird, men beleive me! Ibland glömmer jag bort det helt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0