Blir trots allt ingen update

idag heller.. Förlåt jag vet att ni är suuuuperledsna där ute och typ cuttar upp hela armarna nu för jag uppdaterar så dåligt. Man kan helt enkelt inte alltid få så mycket av det goda. Funderar på ny header snart.. Dock har mitt PS gått ut så jag måste downloada ett nytt (a) Och lära mig det igen -.-

Nu ska jag dra på Hacke cup, bilder kommer senare ;)
Puss!

Ska jag locka håret ? I ♥ min locktång!

Postat av: D A N I E L A ♥

- yes det har jag, han ger inte ut till vem som helst. Utan jag har pratat med honom och lite så, och han tyckte jag är en bra bloggare och förtjänade det. Jo min är helt gratis för mig, och det kostar 99:- per år tror ajg.

2010-04-10 @ 18:57:13
URL: http://danielas.se
Postat av: Anonym

vad har du för locktång?

2010-04-11 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0