And here it goes.

Nu känner jag att jag har skrivit 'förlåt för dålig update' waay to many times. 
Men mitt liv handlar nästan bara om privata saker som jag inte kan skriva ut här
. Dels för att mamma skulle kunna råka läsa och dels för att det är många som inte har med det att göra som läser min blogg. Så härdanefter kommer jag typ inte blogga. Jovisst, sen när sommarn börjar kommer jag säkert göra det, men just nu är mitt liv alldeles för rörigt/bra (faktiskt rörigt på det sättet jag gillar det, det händer så mycket) för att jag ska få tid över att blogga och överhuvudtaget sitta vid datorn.

Men håll utkik för snart sätter jag igång på riktigt igen, och då blir det även ny design, nya sätt att skriva på, nya saker som händer. Ja nytt helt enkelt :)

Detta blir dock i kanske mitten eller slutet av maj eftersom jag har mycket som händer..
Valborg, Prov som fan, Kreta, Konfirmation, Bröllop, Skolavslutning och min brors student. Så ja, i'll be kinda busy :) Allt är under en måndads tid med så..

+ at min dator är kaputt just nu och mor&far har precis fixat windows 7 så alla bilder här är borta med..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0