♥voddler och vaccin!♥

CHALLA-ABDULLA-MACHMED-MOHAMMED-JABAR-ALI-MUSTAFA-MACHMOUD! Ae, men tjo! Kom precis hem från innebandyträningen. HAR VACCINERAT MIG IDAG!! omg! Men ne, det är faktiskt bra. Det känns skönt att slippa bli sjuk igen, även fast svininfluensan inte är så dramatisk, men den kan fan vara länge. Och jag var ju faktiskt sjuk hela förra veckan typ.. Och nejtack! INTE igen..

Btw! Ni har väl hört om detdär nya musikprogramet som snart (eller kanske har släppts) släpps? Det heter iallafall Voddler/Woddler eller någotsånt, och det är typ som Spotify (♥♥♥♥♥) fast med video dåva! Man kan alltså titta på typ musikvideor och FILMER, jepp, FILMER! Det kostar typ 100 spänn eller något sa några i min klass.. Har inte riktigt full koll, vet bara att det är ett svenskt program och så.

Men nu ska jag äta lite, sen blir det greys anatomy! Pusssss ♥


Såhär ser det ut. Om man går in på deras hemsida kan man vinna invites, gratis! Hemsidan hittar ni här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0