tur att vi inte hade något onyttigt hemma..

..för då hade jag antagligen ganska snart rullat fram. (tröstätning skulle sitta fint!) åh, jag har verkligen ingen livslust nu! Jag vill byta liv med typ.. någon rik brud som bor mitt ute i havet, på en paradisö med massor av heta hollywoodkändisar runt omkring sig som viftar med palmer och springer fram och tillbaka med olika frukter.. suck! Själv sitter jag här och har så sjukt mycket skolarbete, så ååh. Det är sjukt. Orkar inte ens rabbla upp allt.. Och snart så ska jag på utvecklingsamtal med. JIPPIE! ne , fyfan! -.- Aja, jag längtar som faan till imorn ialf, för då ska jag hämta min nya mobil, ulalalala yeyeyeye! Så jäkla gutt asså! Jag älskar den redan, den är liten och bra och så är de tangentbord på den med . Helt awesome! Den kom ut i slutet av oktober med, så den är ny!

Aja, jag kan lova er en sak! Jag ska börja skriva en asbra grej här på bloggen! Amanda Lindahl kom med idén, och det var att jag skulle skriva om vår klass när vi blir gamla, om vi skulle bo tillsammans då allihopa. Tror jag dom kommer tycka blir skitkul ialf (a) . Hahah,  aja. Nu måste jag plugga. Ha det bäst, pussssss ♥


Take me back to summerdays!♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0