♥tjoo fifännNn♥

tjo! fyfan vad jag vill festa nu. Men det går ju INTE eftersom jag ska ha över ngra kompisar hit sen. Eller .. Hmmm, nu fick jag en idee.. JA!! FEST HOS MIIIIIIG :D Fast du är inte bjuden. Nananan (a) Haha, äe men. Du som läser detta.. Kom INTE hem till mig. Hahah, eller jo. Om jag har snackat med dig om det ! då gåre bra :)

Aja, nog om det. Vill säga förlåt för att jag inte har uppdaterat jättemycket på senaste tiden.. (okej.. igår bara) Men ah. Igår var jag i emmaboda dåva. *bonnehålan vare ja*.. Tittade på mitt lag som spelade julkulcup. Hade jääävligt kul , med underbara Maja och flera. Även fast ni inte bryr er så ska ni veta att vi gick vidare till slutspelet som spelas idag. Som jag inte kollar på men, jag ska hålla smskontakt såklart :) Och med de kommer vi till idag. Jag åkte in till kalmar och shoppade. Blandannat mobilen! Fyf*n vad nice! Då vart man många lax fattigare nu dåva.. :(

Nya lackleggings inskaffades.
GinaTricot - 149 :-


Ngn random kort tröja ..
GinaTricot - 149:-


Ny mobil , ohyes I LOVE IT


Köpte även lite presenter , och andra saker. Orkar inte lägga in mer bilder bara (a)
Kysssen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0