♥mini-hissarlista♥

I <3 wintersports!

Vad är bättre än fjällen egentligen? Kommer inte på något annat än typ.. Ja en del, men haha(a) Nu är det fjällen som detta inlägget handlar om, så STFU and listen :) Iallafall, svenska fjället är faktiskt helt okej. Jag älskar verkligen Åre! Varit där två, tre gånger och det är verkligen skitbra! Här kommer massor som jag gillar med Åre:
  • Supermysig by, där det är MYCKET shopping, så om man är sjuk en dag så har man en hel del att sysselsätta sig med! (Shoppa) Det finns även många mysiga resturanger. Och alla hotellen är mitt i byn, eller iallafall många.
  • Det är stora, långa, och MÅNGA backar. Och högst uppepå toppen. Omg. Det är helt underbart. En solig dag, åh jag bara måste visa en bild på det.. Det går typ inte att förklara. Här kommer en bildeller två :
  • Sist måste jag hissa Dippan, en afterskii. Helt sjukt vad ös de är där! Och dom som jobbar och sjunger där är helt otroliga.  Har jäkligt många minnen därifrån, som är jättehärliga.
Aja.. Pappa tjatar och jag måste göra läxan. Men glöm inte att tjata på era föräldrar att ni ska HIT nästa år!

Pusssssss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0