♥feels like I will fall asleep, right now!♥

Ja, ni fattar väl engelska? Om inte så är jag skittrött just nu. Ingen aning om varför,
har ju inte direkt varit väääärsta helgen? Well anyway, har precis vinkat hejdå till
lite gäster som har varit och firat mig.


Min syster och dom kom precis hem från London, så nu ska jag gå och titta på lite
bilder från konserten och så. Sen blir det att åka och träna, och kanske göra
något annat efter.

Här får ni lite bilder från idag:

Parfymen som jag fick av Lisa, awesome är den!

Smycken jag hade på mig.
Guldiga - mormors gamla
Svarta - H&M
Silvriga - Nooo idea!

Dinner foshoooooooooo


Lite presenter fick jag med :)



Denna är så jäkla bra, den piffar upp ögonen och massa.
Den är ändå lite diskret, men ah. Ni får helt enkelt se.


Här är resultatet på mitt öga:

och:





Jag tycker de blev bra resultat ialf. Men nu ska jag fixa lite, harebäst . Pussss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0