♥ f*ck svininfluensavaccinet -.- ♥

Sitter just nu och tjurar, medans jag försöker lugna ner mig med Mileys lugna låt "Butterfly fly away"! Älskar den, även fast jag typ alltid har HATAT den tjejen så börjar jag nog gilla hennes låtar lite nu.

Aja, ni vill föståss veta varför jag tjurar? Ja, det visste jag väl (a) haha! Ah iallafall,  eftersom ni slavaktigt följer min blogg, RIGHT?!?!? så vet ni ju att jag vaccinerade mig mot svininfluensan igår eftermiddag. OCH GISSA VAD?! Sjäälvklart så har jag feber och massa nu. Min arm är helt svullen och mitt huvud dunkar. Fuck life! Haha, så jag fick stanna hemma nu på förmiddan, jag måste till skolan sen. Vi har prov och jag får fan inte missa mer nu. Sen blir det säkert sova hela eftermiddagen om jag vill bli frisk, men det får jag ta då. Ska klä på mig varmt nu..
Aja, in i duschen ska jag nu. Vidare till skolan 11.10.

Så ha det bra, pussssss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0