Suck..

Jag får PANIK! Jag har suttit och kämpat med en banner i ca 2 h! Äntligen fattar jag photoshop lixom! To the bad part..Jag sparade den i fel fil och sen cp'ar allting! SÅ NU MÅSTE JAG GÖRA OM ALLT :'(

Sen har jag haft VÄLDIGT dålig uppdatering både idag&igår! Men alla vet ju varför så jag behöver ju knappast inte be om ursäkt, ellerhur? :)



Jag har iallafall haft en jättefin & mysig jul än så länge! Igår åt vi jättegott julbord, satt vid brasan, spelade spel, tittade på kalle ankas jul (självklart?! vem vill se anna ankas jul) och bara myste! Fick även en hel del presenter med! Bilder kommer lite lateer ;) Nu måste jag fixa headern, det borde gå fortare nu eftersom jag vet precis hur jag ska ha den åså.. Aja. Pusssssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0